POLITICA DE CONFIDENTIALITATE A CLIENTULUI
Stimate client,
cu respectarea obligațiilor stabilite prin Regulamentul European de Confidențialitate UE/2016/679 (GDPR) și prin Decretul Legislativ 196 din 30 iunie 2003 (Codul privind protecția datelor cu caracter personal) vă informăm prin prezenta că G.P.R. Italia srl, cu sediul social în Via Vecchia Chimica, 1820070 Riozzo di Cerro al Lambro (MI) – ITALIA, numărul de TVA 11011800155, în calitate de Operator de date, va prelucra datele personale care vă privesc și care ne-au fost sau pot veni la noi, de către dumneavoastră sau de către alte subiecte conferite/comunicate în cursul relației cu structura noastră.
Prelucrarea datelor, furnizate în mod gratuit de dvs. sau colectate în alt mod, se va desfășura în conformitate cu reglementările de confidențialitate în vigoare; bazată pe principiile corectitudinii, legalității și transparenței și realizată cu respectarea principiilor relevanței, completității și neexcesului.
Datele vor fi colectate și înregistrate numai în scopurile menționate la punctul 1) și vor fi păstrate în aceste scopuri pe o perioadă care nu depășește 1 an de la colectarea lor.
Prin urmare, conform prevederilor articolului 13) din Regulamentul European de Confidențialitate UE/2016/679 (GDPR) și ale Decretului Legislativ 196/03, vă informăm că:
1. Datele pe care le furnizați vor fi prelucrate în următoarele scopuri:
- Pentru desfășurarea regulată a următoarelor activități instituționale și/sau activități prevăzute de obiectul societății:
- Pentru cerințele referitoare la încheierea contractelor și a misiunilor, executarea acestora, modificările sau variațiile ulterioare și pentru orice obligație avută în vedere pentru îndeplinirea acestora.
- Pentru nevoi operaționale, organizatorice, manageriale, fiscale, financiare, de asigurări și contabile legate de relația contractuală și/sau precontractuală stabilită.
- Pentru a îndeplini orice tip de obligație cerută de legi, reglementări sau legislația comunitară.
- Pentru înregistrarea, gestionarea și stocarea jurnalelor oricărui acces la site-ul web al companiei, sistemul de informații al companiei și birourile companiei.
- Pentru nevoile de monitorizare a metodelor de furnizare a produselor/serviciilor, a evoluției relațiilor cu furnizorii și a analizei și gestionării riscurilor asociate relației contractuale.
- Pentru activități de marketing tradiționale, cum ar fi: trimiterea de broșuri, cataloage și documentație comercială și/sau tehnică prin poștă pe hârtie și apeluri telefonice cu operatorul (cu condiția obținerii consimțământului dumneavoastră explicit).
- Pentru activități de marketing cu instrumente automate sau similare, cum ar fi: fax, e-mail, SMS, MMS, mesagerie instantanee, chat și apeluri telefonice fără operator (după obținerea consimțământului dvs. explicit);
- Pentru marketing online, marketing web și activități de publicitate web (sub rezerva obținerii consimțământului dvs. explicit).
- Pentru profilarea și/sau gestionarea proceselor automate de luare a deciziilor (după obținerea consimțământului dvs. explicit).
În acest caz, aveți dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automată și, prin urmare, puteți oricând să solicitați și să obțineți intervenția umană din partea Operatorului de date, să vă exprimați opinia și să contestați decizia finală. Jack. De asemenea, vă informăm că procesul automatizat se va baza pe un algoritm de calcul specific, care vă va permite să luați următoarele decizii care pot avea efecte juridice asupra persoanei dumneavoastră:
2. Tratamentul se va efectua in felul urmator:
- Complet automatizat Tratamentul poate consta în următoarele operațiuni:
- Colectare, înregistrare, organizare și depozitare;
- Consultare și utilizare;
- Procesare, modificare;
- selectare, extragere, comparare;
- Interconectare;
- Transmisie și comunicare;
- difuzie;
- anularea și distrugerea;
- blocare și limitare.
Prelucrarea se va efectua atât cu utilizarea suporturilor de hârtie, cât și cu ajutorul instrumentelor electronice, informatice și telematice adecvate pentru garantarea securității și confidențialității datelor în conformitate cu prevederile art. 32) din Regulamentul European de Confidențialitate UE/2016/679 (GDPR) și prin art. 31) din Decretul legislativ 196/03 privind tema “măsurilor de securitate adecvate” și articolul 33) din Decretul legislativ 196/03 privind “măsurile minime de securitate”.
In derularea operatiunilor de prelucrare se vor adopta intotdeauna toate masurile de securitate tehnice, informatice, organizatorice, logistice si procedurale, prevazute in Anexa B la Decretul Legislativ 196/03, astfel incat sa fie garantat nivelul minim de protectie. a datelor cerute de lege. Metodologiile menționate mai sus, aplicate în vederea prelucrării, vor garanta accesul la date numai subiecților precizați la punctele 4) și 5).
3. Furnizarea de date
- obligatoriu și nu necesită consimțământul dvs. pentru a atinge scopuri legate de obligațiile din legile, reglementările sau reglementările UE;
- indispensabil și nu necesită consimțământul dumneavoastră pentru toate datele personale esențiale pentru stabilirea, gestionarea și continuarea corectă a relației comerciale și/sau contractuale;
- indispensabil și nu necesită acordul dvs. pentru a proteja interesele vitale ale unei persoane fizice;
- indispensabil și nu necesită acordul dumneavoastră pentru îndeplinirea sarcinilor de interes public sau exercitarea autorității publice în care am fost investiți;
- indispensabil și nu necesită consimțământul dvs. pentru urmărirea următoarelor afaceri legitime sau interese ale terților;
- opțional și necesită consimțământul dumneavoastră explicit pentru toate datele cu caracter personal colectate în scopuri care nu au legătură directă și/sau indirectă cu obligații contractuale, precontractuale, legale, pentru a proteja interese vitale, pentru a îndeplini sarcini publice, pentru a exercita puteri publice sau pentru a urmări interese legitime.
Orice refuz, chiar dacă este legitim, de a furniza toate sau o parte din datele de mai sus, ar putea compromite desfășurarea regulată a relației cu structura noastră și, în special, pentru datele personale definite ca fiind obligatorii și indispensabile, ar putea face imposibilă din partea noastră desfășurarea normală a operațiunilor comerciale și furnizarea regulată a produselor/serviciilor solicitate.
4. Subiectele sau categoriile de subiecte care pot ajunge să cunoască
dintre datele sau cărora le pot fi dezvăluite datele sunt următoarele:
- Reprezentantul legal al operatorului de date: în numele administratorului pro-tempore;
Datele personale pot fi, de asemenea, divulgate, dar numai în formă agregată, anonimă și în scopuri statistice.
5. În cazul în care prelucrarea ar putea viza și date cu caracter personal care se încadrează în categoria „sensibile”; date (adică date adecvate pentru dezvăluirea originii rasiale și etnice, convingeri religioase, filozofice sau de altă natură, opinii politice, apartenența la partide, sindicate, asociații sau organizații de natură religioasă, filozofică, politică sau sindicală, precum și date personale adecvate pentru dezvăluirea stării de sănătate și a vieții sexuale) sau „judiciare”; (adică date adecvate pentru dezvăluirea cazierului judiciar, a evidenței sancțiunilor administrative în funcție de infracțiune și a acuzațiilor pendinte aferente sau de calitatea de invinuit sau suspectat) tratarea se va efectua în limitele indicate de Autorizațiile Generale ale Garantului de Confidențialitate, în modul prevăzut de Decretul legislativ 196/03, necesar pentru desfășurarea produselor/activităților strict necesare desfășurării activității companiei. servicii si imentarea obligatiilor contractuale si/sau legale /
reglementare.
În acest caz, subiecții sau categoriile de subiecți care pot lua cunoștință de datele sensibile sau cărora le pot fi comunicate datele sunt următoarele:
- Reprezentantul legal al operatorului de date: în numele administratorului pro-tempore;
- Procesoare de date:
- Direcția;
- Administrație și finanțe;
6. Datele personale pot fi dezvăluite și Organismelor Publice, Poliției sau altor Entități Publice și Private, dar exclusiv în scopul îndeplinirii obligațiilor legale, reglementărilor sau legislației comunitare.
Datele în cauză nu vor fi dezvăluite altor subiecți decât cei prevăzuți în prezenta informație iar datele adecvate pentru dezvăluirea stării de sănătate a persoanei interesate nu vor fi în niciun caz dezvăluite.
7. Datele prelucrate pot fi prelucrate și transferate, în scopurile menționate la pct. 1) și conform modalităților menționate la pct. 2), și subiecților la care se face referire la pct. 4) și 5) situate în țările prezente pe teritoriul Uniunii Europene.
Pe baza uneia dintre următoarele ipoteze:
- Decizia de adecvare a Comisiei Europene;
- Garanții de confidențialitate adecvate;
- Autorizare de către Autoritatea de confidențialitate.
8. Temeiul legal al prelucrării
Operatorul de date prelucrează Datele cu caracter personal referitoare la Utilizator dacă există una dintre următoarele condiții:
- Utilizatorul și-a dat consimțământul pentru unul sau mai multe scopuri specifice; Notă: în unele jurisdicții, Controlorul de date poate fi autorizat să prelucreze Date cu caracter personal fără consimțământul Utilizatorului sau al altuia dintre bazele legale specificate mai jos, atâta timp cât Utilizatorul nu se opune (“optout”) la o astfel de prelucrare. Totuși, acest lucru nu este aplicabil dacă prelucrarea datelor cu caracter personal este guvernată de legislația europeană privind protecția datelor cu caracter personal;
- prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract cu Utilizatorul și/sau pentru executarea măsurilor precontractuale;
- prelucrarea este necesară pentru a îndeplini o obligație legală căreia îi este supus Operatorul de date;
- prelucrarea este necesară pentru executarea unei sarcini de interes public sau pentru exercitarea autorității publice conferite operatorului de date;
- prelucrarea este necesară pentru urmărirea interesului legitim al operatorului de date sau al terților.
9. În orice caz, puteți solicita oricând oricând la
- Reprezentantul legal al operatorului de date în numele administratorului pro-tempore sau la adresa de e-mail support@gpr.it
Copie a datelor dumneavoastră cu caracter personal, informații privind locația în care sunt prelucrate datele dumneavoastră cu caracter personal și o listă actualizată cu detaliile de identificare ale tuturor procesatorilor de date și administratorilor de sistem autorizați să vă prelucreze datele.
10. În orice moment, puteți revoca în mod liber consimțământul dat, fără nicio sarcină și a prejudicia legalitatea tratamentelor efectuate până la acel moment, și vă puteți exercita următoarele drepturi ale părții interesate față de Operatorul de date prevăzute de Regulamentul European de Confidențialitate UE/2016/679 și de Decretul Legislativ 196/03:
:
Acces;
- Rectificare;
- Anulare;
- Limitare;
- Opoziție;
- Portabilitate;
Plângere la Garantul de confidențialitate